Book of Dead Slot Anmeldelse

Gætte Sigurd

Book of Dead - Få 50 spins ved tilmelding! Hvis det lyder sjovt at plyndre historiske gravkamre i jagten på uvurderlige skatte, så hop ombord på Rich Wilde Express. Tilmeld dig i dag og få 50 cash spins uden indbetaling! Men lad os starte med navnet. Book of Dead var en samling af manuskrifter samlet sammen af utallige præster i det gamle Egypten med henblik på at hjælpe de døde med deres vej gennem underverdenen. Selvom vi ved, at de samlede det sammen med de bedste intentioner, lyder det hele stadig en smule uhyggelig. Nå, historielektionen er slut, og heldigvis er denne spillemaskine af en mere opløftende natur end inspirationen til dens navn. Hvordan kan det ikke være det, når hovedpersonen er Rich Wilde, en eventyrer i Indiana Jones fodspor, som intet frygter og aldrig er gladere, end når han er på udkig efter gemte skatte.

Play Mobile Slots for Real Money

Pr. denne fem-hjuls slot, opdager hovedpersonen Egyptens gamle farlige symboler, og til plus med Dødens gud Anubis med sjakalhoved. Så hvis du gerne vil afblanke nogle grave i det gamle Egypten, kan du godt læs videre! Grunden til dette er ikke kun på grund af navnet, men også på grund af udformningen af spillet. Når du åbner Book of Dead, ser det faktisk ud som Book of Ra, selv om dens fem-hjul inklusive ti gevinstlinier ligner en ny plus forbedret variant. Hjulet er placeret på en baggrund af et gammelt hindutempel med søjler på begge sider plus spillets fulde navn, Rich Wilde plus Book of Dead, ser du ved toppen af skærmen. Symbolerne er faldefærdig og fantastiskt tegnet efter det aktuelle tema. Der er to sæt af symboler på hjulene; ét sæt er symbolerne med lav værdi, og den anden er spillets symboler med høj værdi. Førstnævnte omfatter almindelige kortsymboler, fa.

Sådan spilles Book of Dead

Dette er et eventyrligt sted, hvor den modige Rich Wild rejser til Indien for at søge efter perler. Hjulene er sat på baggrund af bjerge med templer og blå himmel. Symboler er tema-relaterede og lagt i smykkesten bit, der danner kolonner, når hjulene holder op med at spinde. Inden du starter med Mr Wilds søgen efter perler, skal du oprette dine spil. Denne overbevisende video slot har fire interessante funktioner, så vi kan sige, at det har en aktuel spiloplevelse. Det vilde symbol på spillet er modig Rich Wild selv. Symbolet kan erstatte alle symboler undtagen afkast og scatter.